• 36 głosów - średnia: 3.06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SliceThePie.com - przyjemnie i realnie na BOGATO!!
Witam wszystkich! Przygotujcie się, mam dla was coś co pokochacie!
To jest mój dziewiczy post na forum (choć nie jestem nowicjuszem w temacie) i od razu wjeżdżam z kopyta!! Mam dla was świetną stronkę, gdzie w przyjemny sposób, błyskawicznie napełniamy nasze konto! Nie znalazłem dotychczas wygodniejszej formy zarabiania w tempie, które bije całą konkurencję na łeb. I w dodatku jest w pełni za FREE! Bez żadnych dodatkowych wymagań, zaczynając od zera, błyskawicznie wypychamy portfele! Big Grin

Trochę charakterystyki projektu (Sorry, że tak obficie!):
Część z was zapewne słyszała o tym serwisie wcześniej, ponieważ istnieje już od ładnych paru lat i świetnie się trzyma stale wypłacając łatwo naskrobaną mamonę. W zeszłym roku mieli krótki, mroczniejszy okres w działaniu przez liczne próby hackowania systemu, co stało się powodem zawieszenia w płatnościach oraz dalszemu prosperowaniu w poprawny sposób; podczas gdy trwały prace nad nową, dopicowaną wersją systemu (głównie pod względem zabezpieczeń i długotrwałą niezawodnością w działaniu). Ten okres rzucił złe światło na reputację serwisu, a biorąc pod uwagę w jak niewiarygodnie łatwy i szybki sposób można tu zarobić naprawdę duże kwoty, wielu uważa od tamtego czasu, że to zwyczajny SCAM, ale choć trudno w to uwierzyć - NIE jest nim, ZAPEWNIAM! (Zresztą sami się przekonajcie Big Grin) Tak więc od jesieni 2011 możemy cieszyć się, że coś takiego istnieje, żeby pomóc nam podreperować nasz budżet.
A TERAZ TRZYMAJCIE SIĘ MOCNO BO BĘDZIE TRZĘSŁO! Big Grin

O co chodzi?! Płacą nam za SŁUCHANIE MUZYKI i wydawanie OPINII na jej temat. ...Taaaak! To tyle!
Bawimy się w jurorów "Idola" Big Grin
Jako że serwis został założony przez brytyjskich łowców talentów z branży muzycznej. I naszym zadaniem zwyczajnie jest ocena kawałka który aktualnie jest nam serwowany.