• 32 głosów - średnia: 2.78
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pod lupą BUXWW.COM 0$ min.....1.50$ na konto
#1
niewiem jeszcze co o nim sadzic....jutro sie okaze

za zapis dostajemy 1.50$ na konto [nie purchase]

minimum to 0$

klik 0.02$
ref 0.005$
max direct 50
reklam max 20 [ bylo 15]
klikow do wyplaty 25 [czyli 2 dni]
odstep 7 dni
wyplata manualy na PP i AP
http://www.buxww.com/?ref=zaqwe

zapraszam
o godz 23 odswiezenie reklam....takze dzis jeszcze bedzie zlecona wyplataBiggrin

 




#2
sprawdze z toba

 
#3
masz refa Big Grin bardzo dziwne warunki ma ten bux, pewnie jakiś haczyk ale co mi tam Wink

 
#4
też zobaczę jaki to bux

 
#5
Jak nie zmienią to jutro będziemy wypłacać. Masz refa.

 
#6
oj chyba nie wypłacimy
Payout total maximum (percentage) 0 0 0 0

 
#7
dzieki za zapisy...

niestety kliki za pleconych beda doliczane dopiero od 05.08....takze za tydzien...ale dzieki

no i pomylilem godziny..odswiezaenie reklam o godz 1....takze faktycznie jutro bedzie wiadomo co to za cudoBiggrin

 
#8
noi takie cudo ze trza inwestowac Tongue

 
#9
Można wypłacać bez inwestowania (:

Przed chwilą zleciłem $2.58, zobaczymy kiedy dojdzie.
Myślę, więc jestem.
Ninja

 
#10
Dzieki za informacje tez dałem do wypaty zobaczymy czy cos z tego bedzie Smile

 
#11
Przyszła do mnie wypłata. Niewiele sie naklikałem i 2$ do kieszeni Smile

 
#12
marshall88, jak dostałeś kasę? Ja wypłacałem na PP. Niby na buxie nie ma żadnych opłat przy wypłacie, ale kasę dostałem jako zapłatę i zeżarło mi 40c :|
Myślę, więc jestem.
Ninja

 
#13
GarudoHS tak samo dostałem ale i tak przy rejestracji mialem za darmo 1.50$ wiec nie narzekam.

 
#14
naprawdę dziwne aby ktoś dawał $1.5 Smile
proszę napiszcie z jakich adresów dostaliście wypłatę, bo jeśli adresy są różne to na bank wkrótce dostaniecie wiadomość od PP że płatność została cofnięta z obawy o wasze dobro
a może zapisać się i wypłacić na AP?
Zapraszam na moją stronkę, gdzie są Tylko Najlepsze Buxy http://bux.TNB.pl

dobrze PŁACI za ankiety
[Obrazek: clixsense_gpt2016e468x60blue.png]

 
#15
Pieniadze otrzymałem od [email protected] Na ich stronce w Proof kazdy kto potwierdza odbior kasy ma tego samego nadawce.

 
#16
marshall88 dzięki za info
no to poklikam Smile

edit
teraz dostaje się:
Cytat:Account balance
$0.5000

Purchase balance
$2.0000
Zapraszam na moją stronkę, gdzie są Tylko Najlepsze Buxy http://bux.TNB.pl

dobrze PŁACI za ankiety
[Obrazek: clixsense_gpt2016e468x60blue.png]

 
#17
z tego co widze standard nie wypłaci bez inwestowania, ale zawsze darmowa reklama wiec sie zapisałem

 
#18
Mam pytanie do tych co wypłacili - jakim cudem wypłaciliście, jak w jeden dzień można było wypłacić 50% inwestycji a w następny 200%, więc trzeba było inwestować, a wy wypłaciliście na standardzie?

 
#19
pewnie jak wypłacali nie było jeszcze tej zasady o inwestowaniu

 
#20
Bux został przekształcony w aurorkę(?) Dla konta standard jest 20 reklam - dwie po 1,25c, reszta po 0,31c lub 0,13c. Ja w takim wypadku daruję sobie klikanie ; |
Myślę, więc jestem.
Ninja

 
#21
I tak bys musial inwestowac zeby wyplacic, bo ja doszedlem do 2$ i musze zainwestowac by wyplacic.

 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Scam! Ketiph - nowy polski bux min 5zł kytorr 28 2,074 11-06-2018, 19:50
Ostatni post: kytorr
  Scam! Feclix - min 5$ płaci od 14.02.2015 kytorr 43 12,887 27-04-2018, 16:53
Ostatni post: xdax1
  Scam! Flinnp.com- min €0.10 wojciechm 9 680 18-04-2018, 11:18
Ostatni post: arkadiuszz1
  Scam! ads4btc min 0,0001 BTC kytorr 22 5,598 26-01-2018, 17:42
Ostatni post: prqemila
  Scam! gomoney.xyz 20% w 59min min 1 rubel -0.02$ miszigen 1 356 25-12-2017, 22:29
Ostatni post: miszigen
  Scam! Globalbitpool min depo 1$ kytorr 1 655 01-11-2017, 21:20
Ostatni post: kytorr
  Scam! Zioxo min 3$ 10,5%/h kytorr 5 879 21-10-2017, 17:03
Ostatni post: kytorr
  Scam! Saiphptc min 0,1 na PP kytorr 55 12,337 17-10-2017, 20:11
Ostatni post: arkadiuszz1
  Scam! TpFxPro 108-2500%, inv min 10$ placi od ponad 300 dni kytorr 36 6,614 04-10-2017, 13:55
Ostatni post: weronika193
  Scam! Trieyebux.com - min $0.01 - plugin wojciechm 25 6,149 04-10-2017, 08:48
Ostatni post: angello72



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości