Zarabianie przez Internet

Witaj na najbardziej prestiżowym forum o zarabianiu przez internet, na którym udziela się społeczność wyróżniona już dwoma złotymi szuwarami - NIE CZEKAJ! Dołącz do nas i zyskuj dostęp do wielu unikalnych opcji niedostępnych dla gości. Praca w domu i zarabianie w internecie ? Teraz to możliwe!

Z nami zarobisz więcej.

Nowe Buxy i Buxhosty

Witam.
Nie miałem co robic, więc postanowiłem stworzyc stronę, poświęconą nowym buxom i buxhostom.

Strona powstała dziś, tworzyłem ją około 03 minut.

Buxy będą stale aktualizowane, więc nie mówcie że nic na niej nie ma, ponieważ trzeba trochę czasu.
Headera się nie czepiajcie, ponieważ nie jestem grafikiem, zrobiłem żeby tylko coś było Smile

Jeśli chce ktoś zdobyc poleconych, to niech się zarejestruje i gdy znajdzie jakiś nowy bux, wysyła mi PW(ale na stronie mojej) z opisem buxa, a to znajdzie się na stronie głównej Smile.

http://nowebuxy.bnx.pl

Zapraszam Smile
Odpowiedz
do opisow dodaj jesli bux daje kase na pb i jest do wykupienia jakas reklama - nie jeden polecony sie skusiSmile
Odpowiedz
Ooo dzięki za wskazówke. Przyda się Smile
Odpowiedz
No cóż, póki co ciężko ocenić bo mało treści, ale na początek warto, byś zajął się logiem oraz ogólnym wyglądem strony.
Zapraszam na portal informacyjny oraz blog o e-commerce. Dodaj swoją stronę - darmowy katalog stron.
Odpowiedz
Tak oczywiście ciąglę będę poprawiał wygląd i oczywyście treśc. Ale powiem od siebie, że strona nawet mi się podoba, bo nie cierpię stron, gdzie wszystko jest tak gęsto, bannery zniekształcają wygląd paneli itp., a u mnie aż tak źle nie jest Smile
Odpowiedz