• 26 głosów - średnia: 2.04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Investments.boo i pierwsze zarobione opieniądze!!!
#1
Nowy serwis inwestycyjny i pierwsi inwestorzy wpłacający pieniądze !!!

Swietny program partnerski dajacy az 10% prowizji !

Do tego 5 poziomów osób poleconych 4%, 3%, 2%, 1%



Serwis jest nowy, a juz sa efekty, jezeli ktos jest zainteresowany, by promowac i zarabiac, to

zapraszam



http://investments.boo.pl/
  Odpowiedz

 




#2
Nie ma to jak na darmowej stronie...
Dołączyłem: 2015-06-14

[Obrazek: c848e]
Sejfik.com- Zarabiaj przez internet


Sprzedam wejścia HitLeap oraz EasyHits4u, jak coś to PW.
  Odpowiedz

 
#3
(16-03-2012, 19:50)MoveR napisał(a): Nie ma to jak na darmowej stronie...
Co ty gadasz..?! Darmowej?!
Start konto az 3.69 PLN! LoL ;p
  Odpowiedz

 
#4
ale głównie mi o domenę chodzi.
i te niecałe 4 zł to tak naprawdę jak darmo, kit mogę za to wypić 1,5 piwa.
Dołączyłem: 2015-06-14

[Obrazek: c848e]
Sejfik.com- Zarabiaj przez internet


Sprzedam wejścia HitLeap oraz EasyHits4u, jak coś to PW.
  Odpowiedz

 
#5
(17-03-2012, 15:17)MoveR napisał(a): ale głównie mi o domenę chodzi.
i te niecałe 4 zł to tak naprawdę jak darmo, kit mogę za to wypić 1,5 piwa.
Nie koniecznie to 3.69 zl, moze byc 10 zl...
Hosting moze byc, ale domene chociazby kupili...
Skoro to taki "Swietny program" to na pewno admin ma zyski..Domena wcale nie jest taka droga..
I wyglad strony mnie osobiscie odstrasza..

Takie moje zdanie co do strony..
Programu nie bede ocenial poniewaz nie inwestowalem i nie mam tam konta.
  Odpowiedz

 
#6
Moje zdanie jest takie, że inwestycja w "to" jest jednoznaczna z wyrzuceniem pieniędzy do śmietnika Wink

Wg google pod adresem podanym na stronie jako siedziba nic nie ma.
ADIT - HIT 2013!
BOT - konkurent BB!
BannersBroker - zarabiaj w świecie reklamy!

Potrzebujesz pomocy?
Pisz PW lub gg: 3352277
  Odpowiedz

 
#7
Dobra, powiem wam, że strona investments.boo to dopiero poczatek i bede nad nia pracowac, tak by w koncu posiadala taki efekt jaki bedzie dobry, łącznie z domeną i serwerem, no i oczywiscie z wygladem, ktory do gustu wiekszosci nie przypada, mam pytanie, co z tym wygladem moglbym zrobic? A moze jest ktos komu ten wyglad by przypadl do gustu
tak czy inaczej napisalem, do tego serwisu fajnie dzialajacy program rozdzielajacy inwestowane pieniadze, oraz robie dodatkowo kilka rzeczy, ktore usprawnią szybkosć zwrotu z inwestycji........ ponadto wedlug mnie zrobiłem swietny program partnerski.....TEN SERWIS MA NA CELU STAC SIE CZYMS NOWYM, ŚWIERZYM...i mysle, że kolejne rzeczy, ktore wprowadze, to uczynia, sprawiajac, ze bedzie bardzo atrakcyjny...troche żałuje, ze odwarzyłem się na wstawienie strony w tak wczesnej fazie, poza systemem inwestycji, ktory dziala juz bez zarzutu, serwis jest ukonczony moze nawet w 20% i w koncu czas sprawi, ze ci co watpia w koncu, tez sie przekonają.

Dziękuję za wszelkie opinie, wszystko biorę pod uwage, pozdrawiam
  Odpowiedz

 
#8
Będzie 100% to się odezwij.
Dołączyłem: 2015-06-14

[Obrazek: c848e]
Sejfik.com- Zarabiaj przez internet


Sprzedam wejścia HitLeap oraz EasyHits4u, jak coś to PW.
  Odpowiedz

 
#9
Przede wszystkim, jeśli chcecie daleko zajść to:
1) Zmieńcie grafikę (mnie akurat nie przeszkadza, ale wiesz jak to z ludźmi jest)
2) Zmieńcie walutę na dollary
3) Proponowałbym niższe minimum do wypłaty albo wyższy % od refa (100 refow do wypłaty jeśli wszyscy będą kupować po 0,12 Euro)

To tyle Smile Życzę powodzenia Smile
Najlepszy Płacący Bux (do $0.02 za klik): http://adfoc.us/6247745366044
Najlepsza Aurorka ($0.01 min wypłata): http://adfoc.us/6247710155556
Najlepsza strona do skracania linków (Do $10 CPM): http://adfoc.us/624777835489



  Odpowiedz

 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości