• 48 głosów - średnia: 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eroticado.fr
#1
Jest to francuska strona, na której zdobywamy punkty klikając w reklamy i tzw. zdrapki. Punkty można wymieniać na różnego rodzaju surfpassy do różnych stron, miedzy innymi na surfpass do 20d2s.Osobiście polecam używać google Chrome do obsługi strony, chyba że ktoś dobrze potrafi francuski Tongue bez poleconych na kod do 20d2s zbiera sie okolo 2-3 tygodni wiec calkiem nie dlugo. Osobiście polecam

http://ErotiCado.fr/?parrain=Marol92

w razie pytań jestem do dyspozycji.

 
#2
Dobrze opisane, tylko poweidz mniej więcej jak się poruszać , bo ja nie chce ściągać chorme'a. No i czy masz dowody jakieś , dosałeś jakiś kod?
Pozdrawiam Wink

 
#3
osobiście nie dostałem kodu bo jestem dopiero kilka dni, ale rozmawiałem z ludźmi na czacie 20d2s i oni dostali kody i polecają ta stronę. Jesli chodzi o poruszanie sie po stronie..mysle ze z rejestracja sobie poradzicie wiec to ominę.."Accueil" oznacza strona głowna, gdy wejdziemy pojawia sie 6 obrazkow, klikamy w obojetnie jaki i klikamy w banery za ktore dostajemy punkty. Jesli chodzi o te reklamy to mozemy ich kliknac dziennie tylko tyle ile mamy "Partie gratuite" (po prawej stronie pod punktami). Dalej jesli wykorzystamy te reklamy to idziemy dalej do zakladki "Clics Coquins" gdzie mozemy juz normalnie klikac reklamy. zeby dostac punkty za nie trzeba zrobic to co wymagaja ( czasem odczekac 30 sekund, czasem kliknac 2 razy na stronie, roznie). Gdy juz mamy punkty idziemu do sklepu "Boutique" klikamy "codes" i mamy roznego rodzaju kody. prawie na samym dole znajduje sie "surfpass" czyli nasz kod do 20d2s, ktory kosztuje 41000 pkt.

 
#4
NO dzięki , teraz lepiej. Zarejestruję się jutro Smile Diziasaj jestem nie swój!
Pozdrawiam Wink

 
#5
witam jestem w tym eroticado i jak wchodze w reklamy w clics coquins naciskam na strone dwa razy nic sie nie pokazuje pkt mi nie dodaje dlaczego?????
dodalo mi jedynie pkt w tych reklamach ze strony glownej czyli z Accueil

 
#6
dziwna nazwa ;p
qwe

 
#7
tak nazwa dziwna, ale nie ma nic zwiazanego z tym o czym myslicie Tongue

gość: nie wystarczy kliknac 2 razy w byle jakie miejsce, tylko dwa razy tak zeby u góry na liczniku zaznaczyło że kliknąłeś. Są niestety reklamy w ktorych nie ma jak kliknac ale takich sposrod wszystkich jest moze 3-4

 
#8
OmK -.- BAN NA IP ;<
qwe

 
#9
(09-12-2010, 15:57)Marol92 napisał(a): tak nazwa dziwna, ale nie ma nic zwiazanego z tym o czym myslicie Tongue

gość: nie wystarczy kliknac 2 razy w byle jakie miejsce, tylko dwa razy tak zeby u góry na liczniku zaznaczyło że kliknąłeś. Są niestety reklamy w ktorych nie ma jak kliknac ale takich sposrod wszystkich jest moze 3-4

ciezko tam strasznie cos kliknac nie da sie wkurzajace to ostro szukanie gdzie klikac ja moge kilka reklam kliknac
co nie nacisne uruchamia sie nastepna strona porazka ta strona:/

 
#10
No dobra a jak uzbieram te 41000 pkt i wymienie na ten kod to jak później go wymieniam na surfpassa?To jakoś automatycznie się wymieni czy jak?Ten program sam mi prześle surfpassa na 20$2surf bo nie rozumiem za bardzo?

 
#11
Dostajesz kod , który wpisujesz na stronie 20dollarstosurf.
Pozdrawiam Wink

 
#12
Tak dokładnie. Gdy dostaniesz kod wchodzisz na 20$2Surf - "SurfPass" - i tam masz do wpisania kod, jeżeli nie to wchodzisz na ikonkę surfpassa i tam ci pokazuje miejsce na wpisanie kodu. Gdy wpiszesz kod odrazu otrzymujesz go na konto.

PS zarejestrowałem się Smile

 
#13
dzieki ;] nie przejmuj sie jesli dzisiaj nie mogles kliknac kilku reklam, ja tez mialem dzisiaj problem z okolo 10 reklamami ale to pierwszy raz od czasu jak tam jestem

 
#14
(28-12-2010, 12:09)Gość napisał(a): Rejestrujcie się z linku powyżej,to najlepszy surfbar!!!!

a ty za chwilę bana zaliczysz Sad czytaj regulamin !!
pewniak [Obrazek: clixsense_gpt468x60a.png]
pewniak> [Obrazek: banner10.gif]

 
#15
Narazie nie zaliczy bo ma jakieś dziwne ip i nie da się go zbanować, dlatego głosowanie o to aby goście nie mogli pisać postów.
Dołączyłem: 2015-06-14

[Obrazek: c848e]
Sejfik.com- Zarabiaj przez internet


Sprzedam wejścia HitLeap oraz EasyHits4u, jak coś to PW.

 
+

#16
W tym tygodniu na stronie były wprowadzane jakieś zmiany i na nasze nieszczęście jedną ze zmian jest cena surfpassa do 20d2s, który teraz kosztuje 61 tys pkt :<
Po za tym dowiedziałem się, że system poleconych w tym serwisie właściwie nie istnieje, ponieważ dostaje się 1000 punktów za rejestrację poleconego, a potem już nic :/

 
#17
[Obrazek: banniere.gif]



/edit

Post niezgodny z regulaminem.

 
#18


wywal tego reflinka co jest ?? czytaj regulamin Sad
pewniak [Obrazek: clixsense_gpt468x60a.png]
pewniak> [Obrazek: banner10.gif]

 
#19
oldman dziękuje za intrwencje, ale następnym razem zgłoś post, to ułatwi mi sprawe

 
#20
(18-01-2011, 00:33)GiJey napisał(a): oldman dziękuje za intrwencje, ale następnym razem zgłoś post, to ułatwi mi sprawe

a gdzie to zgłaszać ?? bo na 20$surf zrobił to samo
pewniak [Obrazek: clixsense_gpt468x60a.png]
pewniak> [Obrazek: banner10.gif]

 
#21
Jest taki znaczek [Obrazek: postbit_report.gif] i w niego klikasz i dajesz powód.
Po prawej pod każdym postem

 
#22
Sytuacja opanowana, oby jak najmniej takich osób na tym forum.
Pozdrawiam Wink

 
#23
Stefek a % mu nie dałeś? Bo to już 2 taka sytuacja ? Sie zobaczy jutro co bd na forum na dziś już spadam, nara Smile

 
#24
Zaraz doda się mu kolejne procenty, Nie lubię takich ludzi. Trzeba mu pokazać ,że to jest poukładane forum , a nie jakieś tam śmietnisko reflinków!
Pozdrawiam Wink

 
#25
no i cena surfpassa wrocila do poprzedniej ceny. Nie wiem czemu miala służyć ta chwilowa zmiana

 
#26
zawiesili mi konto na eroticado nie mam pojecia z jakiego powodu.czy ktos moze mi cos poradzic?

 
#27
kazdy tak ma. krążą plotki ze zablokowali polakow

 
#28
SurfPass 49200 Points poszło w górę:\

 
#29
Jak zablokowali to na pewno ze względu na rząd;/
Ja się w to nie bawię, a tak przy okazji jak Was poblokowali to po ile pkt potraciliście?
Dołączyłem: 2015-06-14

[Obrazek: c848e]
Sejfik.com- Zarabiaj przez internet


Sprzedam wejścia HitLeap oraz EasyHits4u, jak coś to PW.

 
#30
ja nic nie stracilem zadnych punktow ale dozbieram na kolejny kod i koncze zabawe na eroticado, mam nowa strone do surfpassow. pozniej zrobie temat i ja opiszę

 
+





Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości