Ocena wątku:
  • 19 głosów - średnia: 2.16
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak wypłaty
#1
Jakieś 8 dni temu zleciłem wypłate, i jej nie mam pisałem ale nikt mi nie odpowiedział, czy mieliście też takie problemy
[+]


#2
Gdzie zleciłeś?
[+]
#3
Wiadomości z prośbami o poprawienie danych są wysyłane w przypadku kiedy np użytkownicy mają wpisany w profilu w polu "Email/nr telefonu/nr rachunku*:" numer telefonu a jako metodę wybrany przelew bankowy. Wtedy nie wiemy czy pomyłka jest w metodzie wypłaty czy w tym drugim polu.

Dzisiaj wyślemy kolejne powiadomienia - jest takich około 6-7 osób, którym nie możemy zrealizować z tego powodu wypłaty.
[+]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości