Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 2.2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blog "Get Paid 2.0"
#31
Używasz FB ADS do promowania swoich stron/FP/LP? Zachęcam do zapoznania się z moimi doświadczeniami i przemyśleniami na temat doboru grupy docelowej na facebooku. Nie wszystko jest tu takie proste, jak się z pozoru wydaje Smile


Link : Skuteczna reklama na Facebook’u, czyli jak zdefiniować grupę docelową w „Facebook Ads”


.
Odpowiedz
[+]



#32
Statystyki wejść na bloga, używane metody reklamowania, omówienie wprowadzonych zmian, planów na przyszłość i inne, bardziej luźne, przemyślenia blogowe Smile W skrócie : zapraszam do kolejnego wpisu z serii "przemyśleń blogowych" Smile


Link : Przemyślenia blogowe – część 9


.
Odpowiedz
[+]
#33
Dzisiaj opublikowałem pierwszy wpis z nowej kategorii - "oszczędzanie", zapraszam Smile

Nieważne ile zarabiasz, ważne ile z tych pieniędzy zostaje w Twojej kieszeni.


Link : Odkładanie pieniędzy jako skuteczna droga do „bogactwa”


.
Odpowiedz
[+]
#34
Cześć! Zebrałem i opisałem siedem, według mnie, najczęściej popełnianych błędów w promowaniu programów partnerskich. Sam, niestety, przeszedłem przez wszystkie, a Ty?Smile

Link : Najpopularniejsze błędy zarabiających w programach partnerskich (CPA)


.
Odpowiedz
[+]
#35
Dawno nic nie napisałem na blogu, także dzisiaj krótko, skromne 2500 słów na rozgrzewkę :>

- Rola partnera w programach partnerskich

- Plusy i minusy zarabiania w pojedyńczych programach partnerskich i sieciach afiliacyjnych

- Wyznaczniki jakości, czyli na co zwracać uwagę przy wyborze programów zarobkowych


Zapraszam Smile

Link do wpisu: Wyznaczniki jakości pogramów partnerskich i sieci afiliacyjnych


.
Odpowiedz
[+]
#36
Myślę, że nie będę daleki od prawdy pisząc, że na początku każda zarabiająca w internecie osoba popełnia takie błędy. Ja też je popełniałem bardzo długo – czego czasami ogromnie żałuję.

Mam nadzieję, że tym wpisem pomogę Wam ustrzec się od tych podstawowych zaniedbań i zachować efekty swojej pracy na dużo dłużej Smile Tekst okaże się przydatny zwłaszcza jeśli używasz „marketingu szeptanego”, bez względu na to jakie oferty reklamujesz Smile


Link do wpisu: Zarządzanie linkami w programach partnerskich, czyli jak zabezpieczyć się przed stratami

Zapraszam Smile

.
Odpowiedz
[+]
#37
Wkrótce powinniśmy się spodziewać nagłego wysypu internetowych milionerów i ich wystąpień w telewizjach śniadaniowych z historiami życia a’la – „Wszystko zaczęło się od pierwszego adpacka w Traffic Monsoon.. pamiętam, że pożyczyłem te pieniądze od mamy i stopniowo reinwestowałem w kolejne paczki reklamowe..„. Wtedy właśnie świat się skończy :> Zapraszam do lektury!


Link do wpisu: Internetowi milionerzy atakują, czyli „adpackowe szaleństwo”


.
Odpowiedz
[+]
#38
Aż zadziwiające, że ludzie dalej wierzą w RS pomimo upadku takich "wielkich" jak TM, recyclix innych.
Ale cóż, takich ludzi nigdy nie zabraknie, więc promotorzy dalej będą robić swoje.
Odpowiedz
[+]
#39
Technika pomodoro działa i motywuje do pracy

Wiele osób polecało mi tą technikę w wymienianej korespondencji. Pamiętam, że pierwszy raz słyszałem o niej zaraz po rozpoczęciu pracy nad blogiem – wówczas potraktowałem to jako ciekawostkę. Po prostu wszedłem w link który otrzymałem, przeczytałem opis i zapomniałem o sprawie. Metoda wydała mi się, lekko mówiąc, zbyt prosta i w ogóle nie pasowała do „trybu pracy” jaki stosowałem. Całość wyglądała tak banalnie, że nawet nie planowałem do tej techniki wracać – ale w związku ze zbiegiem w czasie wciąż nawarstwiających się zadań do wykonania, spadku motywacji i trafienia na kilka niezależnych od siebie pozytywnych opinii o technice pomodoro – postanowiłem to sprawdzić. Okazało się, że było warto. Zapraszam do lekturySmile

Link do wpisu: Technika pomodoro działa i motywuje do pracy

.
Odpowiedz
[+]
#40
Jeśli prowadzisz program partnerski lub jesteś na etapie projektowania takiego - koniecznie zwróć uwagę na te praktyki niektórych partnerów. Dzisiejszy wpis stanowi przegląd sześciu nieuczciwych praktyk stosowanych w sieciach afiliacyjnych i pojedyńczych programach partnerskich.
Przed takimi działaniami trzeba się zabezpieczyć, chociażby odpowiednio sformułowanym regulaminem – bo nie wszystko da się zablokować „technicznie”.


Link do wpisu: Przegląd nieuczciwych praktyk stosowanych w sieciach afiliacyjnych


.
Odpowiedz
[+]
#41
Dzisiaj przedstawiam 5 elementów, które moim zdaniem bardzo pozytywnie wpływają na skuteczność landing page’y. Tych elementów jest oczywiście dużo więcej – ale opisywaną piatkę uważam za zdecydowany „must have”. Zapraszam Smile

Link do wpisu: 5 elementów wpływających na skuteczność landing page’y

.
Odpowiedz
[+]
#42
Jest wiele szkół dotyczących budowania wiarygodności w internecie. Jedna z tych szkół zakłada konieczność podpisywania się imieniem, nazwiskiem, a często także zdjęciem – ta szkoła wydaje się jednak nie mieć przełożenia na rzeczywistość. Zapraszam do przeczytania moich przemyśleń Smile

Link do wpisu: Prowadzenie bloga pod pseudonimem – szkodzi, pomaga, czy nie ma znaczenia?


.
Odpowiedz
[+]
#43
Sprzedajesz w internecie? Uważaj na oszustów którym nieświadomie wyślesz towar! Jako początkujący (lub "niedzielny") e-sprzedawca możesz bardzo łatwo wpaść w ich sidła. Pomimo otrzymania pieniędzy i wysłania towaru na wskazany adres, możesz paść ofiarą oszusta i wcale nie jest to takie proste do wykrycia. Sprawdź na czym polega ten "numer".

Link do wpisu: Sprzedaż w internecie nie jest tak bezpieczna jak się wydaje

.
Odpowiedz
[+]
#44
Postawa ma znaczenie, czyli jak traktować e-zarabianie?

Mentoring prowadzę od stycznia 2015 roku – to już trzy lata pracy z ludźmi. Szacuję że do tej pory miałem kontakt z około tysiącem unikalnych osób poszukujących pomocy. Myślę, że to już wystarczające dane do wysunięcia jakiś wniosków na temat zależności pomiędzy przyjmowaną postawą, a osiąganymi efektami. Zapraszam do lektury!

Link: Postawa ma znaczenie, czyli jak traktować e-zarabianie

.
Odpowiedz
[+]
#45
Maksymalizacja sprzedaży, czyli zastosowanie strategii up-selling i cross-selling w afiliacji

Zarabiając w modelu afiliacyjnym, na własnych mini-stronach, można stosować różnego rodzaju strategie zwiększające sprzedaż. Najpopularniejsze z nich to up-selling i cross-selling. Obie strategie można z powodzeniem wdrożyć zarabiając w programach partnerskich i w tym wpisie wyjaśniam jak się za to zabrać. Zapraszam!

Link: Maksymalizacja sprzedaży, czyli zastosowanie strategii up-selling i cross-selling w afiliacji


.
Odpowiedz
[+]
#46
Na jakiej zasadzie działają niewiarygodne bannery reklamowe?

„Lekarze go/jej nienawidzą!”, „Odkrył/a jeden łatwy sposób na zarabianie pieniędzy”, „Jeszcze wczoraj był bezrobotny, a dzisiaj nie wie gdzie zmieścić pieniądze”. Nie wiedząc jak to działa, możnaby pomyśleć, że autorzy takich reklam wydają pieniądze w błoto – a w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie. Tego typu strategia reklamowa to jedna z najbardziej przemyślanych metod selekcji odbiorców i minimalizacji kosztów reklamy.

Link do wpisu: Na jakiej zasadzie działają niewiarygodne bannery reklamowe?


.
Odpowiedz
[+]



#47
NOWY WPIS: Dodatkowe reklamy na „mini-stronach” – pomagają czy przeszkadzają w monetyzacji?

„Mini-strony” ze swojego założenia mają za zadanie reklamowanie konkretnych ofert – to jest główny cel ich istnienia. Dzisiejszy wpis dotyczy dodatkowych reklam umieszczanych na „mini-stronach”, czyli takich które z głównym celem nie mają nic wspólnego. Czy takie reklamy faktycznie stanowią dodatkowe dochody, jak mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać? W jakich okolicznościach pomagają, a w jakich przeszkadzają w monetyzacji? Zapraszam do lektury!

Link do wpisu: Dodatkowe reklamy na „mini-stronach” – pomagają czy przeszkadzają w monetyzacji?




Swoją drogą, w ostatnim czasie uaktualniłem (często całkowicie redagując) poniższe wpisy. Zachęcam do ponownego przeczytania, niektóre są nawet 2x dłuższe od pierwszych wersji Smile

Uaktualnione wpisy:


1. E-mail marketing - budowanie i zarabianie na listach mailingowych

2. Jak działają i na czym zarabiają banki?

3. Skąd biorą się pieniądze i jak trafiają do obrotu?

4. Skuteczne sposoby na zdobywanie aktywnych poleconych w programach partnerskich

5. Recenzja książki – „Jan Kulczyk biografia niezwykła” Cezary Bielakowski i Piotr Nisztor

6. Najważniejsza zasada odpowiedniego doboru programu partnerskiego


.
Odpowiedz
[+]
#48
Stabilność i wysokość e-zarobków, czyli sprzedawcy złudzeń vs rzeczywistość

Zarabianie stabilnych i dość wysokich kwot nie jest takie łatwe jak mogłoby się to wydawać na podstawie filmików na youtube, dzienników pracy i forumowych galerii zdjęć. Jakie kwoty są najbardziej prawdopodobne do uzyskania? Zapraszam do lektury Smile


Link do wpisu: Stabilność i wysokość e-zarobków, czyli sprzedawcy złudzeń vs rzeczywistość


.
Odpowiedz
[+]
#49
3 sposoby reklamowania ofert afiliacyjnych (CPA) offline

Zarabianie w internecie, w programach partnerskich, wcale nie musi ograniczać się tylko do marketingu internetowego. Nasze linki afiliacyjne, a także „mini-strony” zarobkowe, możemy promować także offline. W tym wpisie przedstawiam 3 sposoby reklamowania ofert CPA poza internetem. Wybrałem metody dostępne raczej dla każdego – nie chodzi tu o reklamy radiowe/telewizyjne i inne drogie rozwiązania Smile Warto zdać sobie sprawę, że takie tanie możliwości marketingu offline istnieją i wziąć je pod uwagę przy obecnych lub przyszłych projektach. Nie wszystko warto tak reklamować, ale może akurat w Twoim przypadku warto spróbować? Zapraszam do lektury Smile


Link do wpisu: 3 sposoby reklamowania ofert afiliacyjnych (CPA) offline


.
Odpowiedz
[+]
#50
Czy i kiedy warto zarabiać na poleconych w sieciach afiliacyjnych?

Zarabianie w sieciach afiliacyjnych to nie tylko możliwość reklamowania znajdujących się tam ofert CPA. To także możliwość polecania samej możliwości zarabiania w danym serwisie – przy pomocy systemu poleconych.
W tym wpisie wyjaśniam jak działa, jakie są różnice pomiędzy takimi systemami, a także omawiam kwestie opłacalności inwestowania czasu (i być może pieniędzy) w zbieranie poleconych Smile Zapraszam do lektury Smile


Link do wpisu: Czy i kiedy warto zarabiać na poleconych w sieciach afiliacyjnych?


.
Odpowiedz
[+]
#51
TRZY NOWE WPISY:


1. Nisza rynkowa, czyli jak znaleźć i zagospodarować własne podwórko

Działanie w branży afiliacyjnej, naszej branży, to w dużym stopniu ciągłe wyszukiwanie i monetyzowanie dochodowych nisz. W praktyce polega to na wyborze odpowiednich potrzeb ludzkich, dopasowaniu do nich określonych ofert afiliacyjnych i finalnie rozpoczęciu działań reklamowych. W tekście wyjaśniam na jakie typy można podzielić nisze, omawiam aspekty na jakie powinno się zwracać szczególną uwagę przy dokonywaniu wyborów i dzielę się z Wami własnymi przemyśleniami na ten temat.

Link do wpisu: Nisza rynkowa, czyli jak znaleźć i zagospodarować własne podwórko



2. Recenzja książki – “Laptopowy Milioner” Mark Anastasi

Praktycznie każdy marzy o dodatkowych dochodach osiąganych niskim lub nawet zerowym kosztem, o niezależności finansowej i o braku konieczności chodzenia do pracy. Mark Anastasi roztacza w swojej książce wizję prostoty e-zarabiania dostępnego dla każdego – zapewne stąd spore zainteresowanie tą pozycją, zwłaszcza wśród początkujących e-biznesmenów. Internet niewątpliwie oferuje narzędzia, które pozwalają zarabiać pieniądze siedząc w domu, nawet bez żadnych inwestycji – czy zatem sięgnięcie po “Laptopowego Milionera” przyśpieszy zrozumienie tej branży? Czy książka faktycznie jest warta przeczytania? Zapraszam do lektury Smile

Link do wpisu: Recenzja książki – “Laptopowy Milioner” Mark Anastasi



3. Technika sieci stron sprzedażowych (mini-stron) (wpis edytowany - praktycznie napisany od nowa)

Jest bardzo dużo możliwości reklamowania swoich linków afiliacyjnych, dużo modeli rozliczeń i całe mnóstwo dostępnych kampanii reklamowych. Dzisiaj przedstawiam, moim zdaniem, najbardziej stabilne rozwiązanie dotyczące tworzenia zaplecza reklamowego i zapewniania sobie – przynajmniej okresowo – pasywnych przychodów z internetu. Mam tu na myśli zaplecze w postaci własnych stron internetowych, dokładniej wzajemnie powiązanej sieci takich stron Smile

Link do wpisu: Technika sieci stron sprzedażowych (mini-stron)




.
Odpowiedz
[+]
#52
Opcje strategiczne, czyli jak rozwijać sprzedaż e-produktów

Własne e-produkty to bardzo popularna, zwłaszcza wśród influencerów, forma internetowego zarobku. Każda zaangażowana w taki model zarabiania osoba stanie w końcu przed wyborem opcji strategicznej dalszego rozwoju swoich przedsięwzięć.
W tym wpisie przedstawiam cztery strategie ujęte w tzw. macierzy Ansoffa. Wpis powinien okazać się pomocny przy wyborze i optymalizacji drogi rozwoju własnego e-biznesu tego typu oraz w mniejszym stopniu, ale jednak, zarabianiu na afiliacji w modelu CPA. Zapraszam serdecznie do lektury!

Link do wpisu: Opcje strategiczne, czyli jak rozwijać sprzedaż e-produktów


.
Odpowiedz
[+]
#53
Miarodajny pomiar i porównywanie konwersji w afiliacji

Często można się spotkać ze stwierdzeniami mówiącymi o tym, że np. “serwis X, ma lepszą konwersję od serwisu Y” lub “przepiąłem linki gdzie indziej i od razu konwersja wzrosła/zmalała”. Te stwierdzenia jednak nie wydają się być prawdziwe gdy na podstawie wyświetlanych w sieciach afiliacyjnych wskaźników konwersji porównujemy dwie lub więcej z nich.

Działając bez namysłu można w banalny sposób uniemożliwić sobie miarodajne testy i w konsekwencji wyciągnąć błędne wnioski. W każdego interesie jest by zarabiać tam, gdzie możliwości są największe – a żeby to ustalić trzeba przemyśleć własne działania oraz możliwe błędy w rozumowaniu. W tym wpisie wyjaśniam jak miarodajnie zmierzyć i porównać konwersję w różnych sieciach afiliacyjnych. Zapraszam do lektury Smile

Link do wpisu: Miarodajny pomiar i porównywanie konwersji w afiliacji

.
Odpowiedz
[+]
#54
Od początku istnienia bloga publikowałem długie wpisy - przekraczające 1000, dochodzące nawet do 4000 słów. Tym samym omijałem tematy co do których ciężko się aż tak rozpisać lub nienaturalnie je rozciągałem. Taki model działania okazał się być strasznie ograniczający - w szkicach mam kilkadziesiąt wpisów uznanych za "zbyt krótkie". Myślę, że nie ma sensu czekać aż je "rozszerzę" bo po namyśle, w większości przypadków, nie mam kompletnie nic do dodania.

Także od dzisiaj kończę z wyłącznie długimi wpisami, na blogu będą pojawiać się także krótsze. W najbliższym czasie można się spodziewać wielu nowych publikacji, sporo się tych szkiców uzbierało Smile

Dzisiaj pierwszy "krótszy wpis" (około 500 słów):


Kiedy stosować i jaką rolę pełni dodatkowy landing page?

Zarabiając w sieciach afiliacyjnych, spotykamy się z mnogością różnego rodzaju ofert CPA. Przeważnie nie mamy wyboru co do landing page’a do którego docelowo odsyłamy pozyskiwany ruch, narzuca nam go reklamodawca – a nawet jeśli mamy, ten wybór jest ograniczony i wygląd stron niekoniecznie jest zgodny z oczekiwaniami i potrzebami naszej grupy odbiorców reklam. Brak możliwości edycji landing page’a to ograniczone pole manewru przy próbach zwiększania konwersji naszych kampanii reklamowych. Na szczęście z pomocą przychodzi dodatkowy landing page, nazywany również “pre-landing page’em” lub “stroną przechwytującą”, który możemy dodać do “ścieżki sprzedażowej”.

Link do wpisu: Kiedy stosować i jaką rolę pełni dodatkowy landing page?


.
Odpowiedz
[+]
#55
Najpopularniejsze typy witryn wykorzystywanych w afiliacji

Istnieją bezpośrednie metody promocji – w których nie trzeba przygotowywać dodatkowych stron internetowych – oraz te pośrednie, gdzie strona sprzedażowa jest niezbędna, a przynajmniej wysoce wskazana. W tym wpisie przedstawiam najpopularniejsze typu stron sprzedażowych wykorzystywane w marketingu afiliacyjnym oraz sprzedaży własnych produktów. Zapraszam do lektury Smile

Link do wpisu: Najpopularniejsze typy witryn wykorzystywanych w afiliacji

.
Odpowiedz
[+]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości