• 3 głosów - średnia: 1.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Narzędzia do komunikacji w projekcie
#1
Jakie oprogramowanie proponujecie do zarządzania w projekcie? Ja znam tylko MS Project. Niestety licencja kosztuje trochę kasy. Dopiero rozkręcam biznes i nie wiem, czy na początek nie skorzystać z jakichś darmowych narzędzi. Znacie coś takiego? Interesują mnie raczej poste programy. MS Project jest dosyć złożony, bardziej przeznaczony dla korporacji, a nie dla kilkuosobowych firm. Ważne aby dało się napisać harmonogram z podziałem na role i zadania, interesuje mnie też zarządzanie komunikacją i w sumie tyle na dobry początek wystarczy. Czego używacie w waszych firmach w pracy nad projektami?
  Odpowiedz

  •




#2
może Project Libre Wink
http://www.programosy.pl/program,projectlibre.html
SYGNATURA DO WYNAJĘCIA


[Obrazek: logo-nasze-e1456408171496.png]

  Odpowiedz

  •
#3
Polecam ten program, który napisał kolega wyżej bardzo prosty w obsłudze i darmowe będzie idealny dla ciebie a, jeżeli nie odpowiada ci taki program to proponuję zainwestować w programistę jest wiele firm na rynku co tym się zajmują dasz mu wytyczne czego oczekujesz i jaki program potrzebujesz i zdobędziesz własny program. Lepiej mieć swój program i zapłacić kasę.
  Odpowiedz

  •
#4
Trello, Bitrix.
  Odpowiedz

  •
#5
Jest mnóstwo programów tego typu, najlepiej kilka przetestować samemu i wybrać, który według Ciebie będzie najlepszy. Smile
  Odpowiedz

  •
#6
No wlasnie zgodze sie z moim przedmowca, musisz kilka programow przetestowac zeby wybrac ktory najbardziej Ci pasuje.
Może sa na internecie programy probne zebys zobaczyl jak to wyglada i przestestowal i wybral swoj.
  Odpowiedz

  •
#7
ja zdecydowanie polecam trello...
  Odpowiedz

  •




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości