Nie jesteś zalogowany. Kliknij zaloguj się lub załóż konto aby w pełni korzystać z forum...



Archiwum Shoutboxa
avatar
Witaj @mrharry
avatar
cze
avatar
Dobry pomysł Smile
avatar
dzięki, tak btw. polecam Ci byś zaoferował użytkownikom np. ileś kredytów za wrzucenie dowodu wypłat na https://foxyrating.com/en/review-35713-balloonclixcom zwiększy to pozycję strony = więcej rejestracji Smile
avatar
Zaakceptowana reklama Smile
avatar
Trafił ten jedyny kupon z 23.5 miliona. Hiperfart!
avatar
Dzięki za zgłoszenie. No co ja poradzę jak admini hostingu wgrali skrypt na od...ol i nie chcą pomóc? Jak będę na komputerze to zatwierdzę
avatar
@Server coś reklamy nie mogę zatwierdzić, nie ładuje się pasek -> https://i.imgur.com/jKGGoKQ.png
avatar
oo kurde ale fart, szansa musiała być naprawdę minimalna
avatar
Haha. niemogę! Ktoś wysłał dwa kupony w FreeBitcoin i... wygrał 0.285 BTC ! Big Grin
avatar
Sorry xdax za spóźnione dodanie depozytu, nie miałem jak Sad
avatar
Nowe zmiany opisałem w changelog'u: https://forum.zarabianie24.net/t-changel...22136.html. Ciemny motyw może mieć jeszcze pewne niedociągnięcia, więc zapraszam do ich zgłaszania w: https://forum.zarabianie24.net/t-propozy...n=lastpost
avatar
to fakt , przyda się
avatar
nie ma za co! Pracuję jeszcze nad ciemną wersją kolorystyczną forum, żeby w nocy się oczy nie męczyły jak ktoś będzie chciał dłużej na forum posiedzieć :-)
avatar
widzę pojawiły się " przyciski " góra - dół , dzięki Smile
avatar
Pamiętajcie, że wszystkie propozycje zmian możecie zgłaszać w tym temacie: https://forum.zarabianie24.net/t-propozy...#pid198585
avatar
Widzę, że forum jest fajnie ulepszane. Mam nadzieję, że w 2020 ruszymy ostro! Wink
avatar
gitarka, ja jak widać w poprzednich latach też czyściłem w wolnych chwilach, wspólnie połączone siły zaoszczędzą czas :-)
avatar
@xdax1 jak zawsze kawał dobrze wykonanej roboty! Ja od piątku zaczynam 3-dniowe, gruntowne sprzątanie pozostałych działów.
avatar
w nagrodach wyczyściłem i te konkursy z podziałów po prostu wszystko przeniosłem do archiwum bo stare i nieaktualne